Konferencja Design w Poznaniu

10:00

Czas na małe podsumowanie tygodnia. 
 
Jak już wcześniej pisałam, w tym tygodniu miałyśmy okazję wziąć udział w Konferencji Designu w Poznaniu organizowanym przez Virtus Studio.

Jakie wrażenia?

Przyznaję, że było bardzo sympatycznie. Cieszę się, że postanowiłyśmy się wybrać na to wydarzenie i ja z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że takich spotkań może być więcej w Poznaniu. 
Wielu ciekawych wystawców, możliwość porozmawiania i skonsultowania się z prelegentami, materiały oraz przedmioty, z którymi mogłyśmy się dobrze zapoznać i przetestować.

Jednym z tematów, który mnie zainteresował na konferencji było zastosowanie we wnętrzach blach perforowanych firmy Mevaco. Siatki lub blachy to nie tylko balustrady balkonowe, z powodzeniem można wykorzystać je jako dekoracje na ścianach, osłonę na kaloryfery czy blaty kuchenne. Jak się okazało, świetnie sprawdzają się również w łazienkach. Myślę, że znajdę niedługo chwilę aby napisać na ten temat osobny post. Według mnie rewelacja ;)

Doskonałą prezentację miała firma TON, która wykorzystuje technikę ręcznego gięcia drewna. Uważam, że design krzeseł jest niezwykły, dodatkowo cena przystępna i z powodzeniem może konkurować z włoskimi dobrymi markami. Miałam okazję również sprawdzić, czy są one wygodne. Potwierdzam, są :)

Konferencja trwała kilka godzin, otrzymałyśmy wiele katalogów, materiałów (ledwo doczołgałam się z nimi do domu) i dlatego nie jestem w stanie opisać tutaj wszystkiego, co się na niej działo. Muszę natomiast dodać, że organizator się bardzo postarał, za co gorąco pragniemy podziękować. 
Mam nadzieję, że do zobaczenia :)



 


Autor: MGR / MK
Zdjęcia: MGR

You Might Also Like

0 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram