Skandynawskie inspiracje

21:20

Dawno nie było mnie na blogu, ale cały czas byłam z Wami na naszym Fanpage, wyszukując dla Was niezwykłych wnętrzarskich inspiracji :)

Dziś postanowiłam uchwycić kadr z mieszkania w skandynawskim stylu i umieścić go na blogu, bo mnie bardzo zachwyca.

Z mieszkania bije ciepło, przytulność i ciekawe rozwiązania aranżacyjne.
Ściana w sypialni jest numerem 1. Wspaniały kolor drewna, który nadaje charakter wnętrzu i idealnie dopasowuje się do dodatków.


W salonie, który łączy się z kuchnia dominuje biel, szarości i nutka stylu vintage.
Na uwagę zasługuje zabudowa kuchenna i dodatki. Charakterystyczny stół, który stosunkowo rzadko pojawia się w domach dodaje sielskości wnętrzu. Poza tym znalazło się miejsce na metal w różnym wydaniu.





W sypialni dziecięcej jest słodko i anielsko. Mimo, że pomieszczenie jest malutkie, to bardzo przytulnie. Aranżacja łóżka mnie zachwyca.


Dobrego zbliżającego się długiego weekendu :-)

Michalina 

ź: planete-deco.fr

You Might Also Like

0 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram