Prawdziwy dom

13:47

Kiedy trafiłam na to wnętrze, pierwsze co pomyślałam, to że jest to taki prawdziwy dom, wypełniony miłością, zapachem pieczonego ciasta, palonego drewna w kominku i wieloma oryginalnymi przedmiotami. Przeróżne, dziwne przedmioty znajdujące się tutaj nadają wnętrzu duszę. Radość, która wypełnia ten dom przejawia się wszędzie. Jest oryginalnie, widać życie domowników, ja nazywam to przytulnym bałaganem. Uwielbiam takie miejsca, człowiek ma poczucie bezpieczeństwa, czuje się dobrze we własnym mieszkaniu. 

Czy myślicie podobnie jak ja?
Martyna




































Ż: bloglovin.com

You Might Also Like

2 komentarze

  1. O tak, tak samo odebrałam to pierwsze zdjęcie. Ten dom jest azylem, ciepłym i rodzinnym.
    Taki pewnie każda z nas chce stworzyć. Bezpieczny i pełen miłości dom, to skarb.
    Dziś postanowiłam sprawić kilku osobom niespodziankę i jedną z nich jesteś Ty. - Nominuję Cię do Liebster Blog Award. Szczegóły u mnie na blogu - http://mojprzytulnykawalekpodlogi.blogspot.com.
    Zapraszam również do udziału w candy. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram