Loftowa sypialnia z Cotton Ball Lights.

14:51

Witajcie kochani,

Pamiętacie niedawny wpis o loftowo-skandynawskiej sypialni?
Jeśli umknął Wam ten post to tu przypomnę jego założenia...
A  do czego zmierzam. ..

Jak pamiętacie remont naszej sypialni przeciągał się w czasie i dopiero po 4 latach od kupna własnego M możemy powiedzieć, że jest gotowa! 
Dominuje w niej minimalizm i kolory szarości, bieli i czerni. 
Dla wielu to idealne zestawienie... i dla nas też oczywiście, choć ma też swoich przeciwników ☺
Cieszę oko projektem jaki stworzyliśmy z Panem T.
Najbardziej uwielbiam w niej beton -surowy, minimalistyczny i oryginalny!









Tak jak w salonie biokominek stworzył klimat intymności, bliskości i nastojowości, tak w naszej oazie - czyli sypialni nie ma takiego elementu...

Wspomniałam Wam w poprzednim wpisie o COTTON BALL LIGHTS , które są moim cichym marzeniem.


Tak podtrzymuję swoją deklarację...
Mam wybrane już miejsce... a na myśl o długich jesiennych wieczorach okraszonych tymi cudownymi kulami mam dreszczyk.

Girlandy różnokolorowych kul tworzą magiczny klimat... Ich delikatne, subtelne światło tworzy urokliwą i czarującą przestrzeń.
Nadają wnętrzom nowy wymiar i na tle betonu architektonicznego będą wprost wyśmienitym rozwiązaniem 😍
Mówię o wnętrzach, bo ich zastosowanie jest niemal nieograniczone. Idealnie wpiszą się w każdy styl i wnętrze od sypialni po salon, pokój dziecka czy przedpokój.  Z nimi wszystko jest możliwe.

Już wyobrażam sobie, jak w jesienny mroźny i długi wieczór zasiądę w sypialni z kubkiem herbaty z imbirem i będę wpatrywać się w światło kul delikatnie otulających ścianę z betonem.

Pomyślcie tylko jak pięknie podświetlą strukturę betonu! Już uwielbiam ten widok ❤
Ta delikatna poświata pozwoli mi marzyć i relaksować się...Da też nadzieję na lepsze jutro, której teraz bardzo potrzebuję. Światło to dla mnie wyjątkowy znak, znak nadziei i otwartości na lepsze rozwiązanie różnych spraw!

Rozmarzyłam się...Wybaczcie. ..

Spośród tylu kolorów najbardziej przypadły mi do gustu FOGGY DAY BY PRETTY PLEASURE  . Bardzo podoba mi się ich przesłanie because life is a pretty pleasure! Prawda, że piękne ❤

Spójrzcie jak pięknie aranżują przestrzeń, a do sypialni są wręcz stworzone ☺



To nie wszystko...

Dla wszystkich czytelników mam rabat 10% na wymarzony zestaw Cotton ball light  do wykorzystania przez cały listopad na hasło :
"blogiwnetrzarskieCBL"


Co sądzicie, będą idealne do mojej małej oazy szczęścia?!

Dobrego weekendu dla Was
Michalina ❤

Ź. Art-Madame.pl, behome.pl, cottoballlights.pl, home-around-the-clock.pl


You Might Also Like

11 komentarze

  1. Sypialnia jest świetna! Ja myślę czy też nie wprowadzić takiej ściany z betonu w części dziennej mojego mieszkania - za telewizorem, ale to jeszcze długa droga u mnie! Świecące kule są świetne, nadają przytulność do wnętrza! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się kule są bajeczne ☺ Jeśli chodzi o beton to polecam! Łatwy w utrzymaniu, efektowny i można samemu go położyć, choć do lekkich nie należy ☺ dziekuję za miłe słowa ☺ pozdrawiam michalina

      Usuń
  2. Dobry wybór! Ten łańcuch ułożyła Agnieszka z bloga Pretty Pleasure :)
    Zobacz: http://prettypleasure.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda dziękuję za informację! Na pewno zajrzę do Agnieszki ☺ Cieszę się, że to jej kompozycja tal bardo mnie zauroczyła☺ pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo emocjonalny i piękny wpis...musisz wierzyć, że wszystkie trudności pozytywnie się rozwiążą! Życzę tego z całego serca ☺ Sypialnia jest urocza! Wasz blog jest bardzo inspirujący! A cotton ball lights cudowne uwielbiam ! Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Blog to nasza pasja! Zgadzam się girlandy są magiczne! Pozdrawiam

      Usuń
  4. Beton jest wspaniały - jakkolwiek dziwnie to zabrzmi;)

    Zapraszam do mnie, tworzę listę najlepszych blogów aranżacyjnych, pasujecie znakomicie!

    http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu bardzo nam miło ☺ Zgadzam się beton jest świetnym materiałem do wnętrz! Każdemu kto się zastanawia polecam przygodę z betonem we własnym M! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo że sama nie zdecydowałabym się na beton w mieszkaniu, to podoba mi się ta sypialna, patrząc z perspektywy projektanta :)
    PS Gdzie dostanę poduszki w te cudne wzory? Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Martyno dziękuję bardzo! Też początkowo obawiałam się, że nie będzie przytulna...okazała się piekielnie przytulna...uwielbiam w niej przebywać, a rano nie chce się wstawać ☺ co do poduszek to pochodzą od Kasi z House Shop.pl Są marki Pb Home. Niestety są juz niedostępne. Kupowałam je na wiosnę. Pamiętam, że gdzieś znalazłam bardzo podobne...poszukam i dam znać ☺ pozdrawiam serdecznie Michalina ☺

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram