Loftowo-skandynawska sypialna!

10:30

Witajcie przed weekendowo !  

Zabieram Was do sypialni! Jednego z ulubionych wnętrz mojego M stworzonego przy udziale Pracowni White Interior Design!
Sypialnia, wcale od początku nie miała wyglądać tak jak to zaraz zobaczycie! Miała być czerwona cegła i jasne łóżko...A że remont M przeciągał  się w czasie, to i sypialnia odeszła na dalszy plan!
I tak w głowie rodził się całkiem odmienny plan ;-) Jak się później okazało bardzo udany ;-)

Ten czas pozwolił na przemyślenie projektu i ostatecznie rolę cegły przejął beton równie ukochany przeze mnie i Pana T!
Beton położyliśmy sami z T. Było przy tym wiele frajdy, a pracownicy firmy służyli nam radą. Na żywo płyty betonowe prezentują się rewelacyjnie. Uwielbiam go od pierwszego dotyku <3

Powstało wnętrze bardziej zbliżone klimatem do loftu i Skandynawii!  Dla intymności wybrałam zasłony ze świetnej szwalni internetowej - 2 dwie rewelacyjne kolekcje:  typu Blackout, które genialnie zatrzymują światło oraz w odcieniu Old White Cotton Panama (linki poniżej).
Jasne łóżko zastąpiło czarne z pikowaniem, które nadaje wnętrzu szyku, a dominującymi barwami stały się biel, szarości i czerń!

W jesienne długie wieczory chce się w niej przebywać! Brakuje jeszcze kilku szczegółów, ale to już drobiazgi !
Pieńki to był mój pomysł i sporo się naszukałam brzozy z tak piękną korą!

Najważniejsze dla mnie jest to, że w niej odpoczywamy!
Spójrzcie i oceńcie sami! 












Aby ożywić monochromatyczne barwy wymyśliłam sobie taki format obrazu. Miał być w kolorze i być odbiciem mnie i mojego T. Z pomocą przyszła Martyna i odwzorowała naszą wizję idealnie!Co prawda myślę już, aby dodać do niego passe- partour i powiększyć ramę. Obecnie obraz ma wielkość 100 na 70 cm.
Jak się zakochałam w marokańskich wzorach - tak już zostało. Do całości dodałam poduchy  Pb Home, które nie dość że są niezwykle dekoracyjne, to jeszcze piekielnie wygodne. Zdecydowanie uwielbiamy je z Panem T.
Zresztą sklep, w którym nabyłam poduchy ma wiele ciekawych artykułów w iście skandynawskim stylu! Musicie go odwiedzić!
Do dopełnienia całości marzą mi Cotton Ball Light i lampiony od Agnetha.Home. Mam nadzieję, że już niedługo zagoszczą u mnie ;-)

Linki do produktów:

Beton: Loft Design System /Loft Concrete Collection- Odcień Dove Grey 100x60

Zasłony : Dekoria.pl, kolekcja Blackout (zaciemniające) i Cotton Panana Old White (100% bawełna nie wchłaniająca rozlanych cieczy)

Pościel: Ikea, Emma Spets (niedostępna obecnie), Home&You, kolekcja basic

Poduszki: House Shop, PB Home (niestety niedostępne już)
Grafiki:  by Martyna Gawrońska Rymowicz
Dodatki: Ikea 

Łóżko: Black Red White, Model Roksana

Obraz: madebysoul.pl , (indywidualne zamówienie)

Pled: kapibara, z wełny merynosa Twist a twill (obecnie w obniżonej cenie 413, 10 zł)

Koc szary gładki: Biedronka ;-)

 Michalina

<3

You Might Also Like

5 komentarze

  1. piękne wnętrze :) wszystko świetnie się ze sobą komponuje
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! jak pięknie...<3

    OdpowiedzUsuń
  3. beton jest czad! i te poduchy! nie duża a jednak bardzo bardzo przytulna! bardzo mi się podoba, pozdrawiam T.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na aranżację sypialni. Uwielbiam takie połączenia

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram