Przepiękne plakaty, naklejki i grafiki od myloview.pl

16:14

Często dekorując nasze domy bądź mieszkania zastanawiamy się czym zapełnić ściany.
Jedni wypełniają je kolorem, inni cegłą bądź betonem. Wszystko oczywiście zależy od gustu. Jednak szukając inspiracji do jednego z naszych kolejnych projektów stwierdziłam, że wciąż każdy projektant proponuje cegłę, beton lub drewno. Ja pomyślałam, a może by tak jakaś fajna fototapeta lub naklejka? 

Wiem, że wielu osobom fototapeta kojarzy się z czasem PRL i palmami z Bahama, natomiast ja mam dla Was zupełnie nowe odkrycie :)

Firma MYLOVIEW.PL to niekończąca się skarbnica plakatów, fototapet, grafik oraz naklejek. Wszystko na ich stronie jest starannie wyselekcjonowane na poszczególne kategorie. Przeogromna baza, bo aż 25 milionów wzorów, spośród których z pewnością znajdziecie coś dla siebie. 

Na ich profilu Facebookowym, znajdziecie wiele inspiracji. Przyznam, że aż mnie kusi, by gdzieś taką fototapetę zrobić u siebie w domu - myślę, że domowe biuro to idealne miejsce - niestety u mnie wciąż w rozsypce. Jednak dziś decyduje się na HIPSTERSKI PLAKAT BRODACZA :) w rozmiarze 100 x 70. Uwielbiam i serdecznie polecam! <3

Wrzucam kilka pięknych realizacji z produktami MYLOVIEW.PL

Dobrego dnia,
Martyna






























You Might Also Like

3 komentarze

  1. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Home staging to usługa aranżacji wnętrz nieruchomości na sprzedaż lub wynajem. Najlepszy home staging w warszawie cennik usługi

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram