Metamorfoza. Kawalerka 33m2. Projektowanie od kuchni.

11:17


Jakiś czas temu zadzwonił do mnie pan Mateusz z Kalisza. Chciał zmienić coś w swoim małym mieszkaniu, ponieważ jak to ujął :) wygląda jak nie dokończone. Poprosiłam o zdjęcia, o rysunek z wymiarami pomieszczeń i faktycznie, można było odnieść wrażenie, że jest nie urządzona. Oczywiście już moja w tym głowa, by powstał fajny projekt na wnętrze i żeby wybadać inwestora, co lubi a czego nie. W końcu to własnie on powinien czuć się w tym wnętrzu jak najlepiej. 

Przed każdym rozpoczynającym się projektem, robię "wywiad" ze zleceniodawcą, który zdradza mi co lubi, jakie jest jego hobby, etc. Czasem zdarza się, że ktoś już przychodzi z konkretnym pomysłem ale nie wie, jak to posklejać, połączyć ze sobą. Zdarza się również, że brakuje pomysłu na wnętrze. Ma być po prostu fajnie ;)

Kawalerka ma 33 metry kwadratowe i pełni funkcję salonu, biura oraz sypialni. Wszystko to łączy malutka kuchnia. Jak widać ze zdjęć poniżej, mieszkanie było już wyposażone w szafę, panele, kuchnie oraz ma częściowo wyposażoną łazienkę. Musiałam znaleźć sposób, by wszystko to, co jest ładnie spiąć z nowymi rzeczami, a przy tym, by faktycznie mieszkanie zostało zaprojektowane ergonomiczne. 

Pierwsza wersja wnętrza, które zaproponowałam została delikatnie zmieniona przez inwestora, ale to była kosmetyka :) 

Stolik miał być zdecydowanie większy, zamiast naklejki z mapą, naklejka z konkretnym napisem, tv miał być zawieszony na ścianie, zamiast miękkich paneli fluffo - ramki na zdjęcia :)
Szafka pod TV ma być na wymiar z 3 szufladami.

Złoty klient :) To były wszystkie zmiany jakie wprowadziłam w propozycji nr. 2
Łazienka dostała akceptację od razu. Tam nic nie zmienialiśmy :)

Zatem zobaczcie, jak to wszystko wyglądało przed i jaka jest moja propozycja na 33 m 2. 
Pozostałe projekty możecie zobaczyć na www.whiteinteriordesign.pl 
A jeśli macie ochotę na takie metamorfozy lub nie macie pomysłu na wnętrze napiszcie na hello@whiteinteriordesign.pl lub zadzwońcie do mnie (kontakt na www.whiteinteriordesign.pl) 

Materiały użyte w projekcie:
1. miękkie panele fluffo 
2. stolik kawowy 9DESIGN
3. krzesło biurko - CustomForm 
4. lampa stojąca oraz nad wyspą - HEKTAR ikea.pl 
5. wieszak "Ciasne ale własne" - decolicious.pl 

Miłego dzionka 
Martyna




























You Might Also Like

14 komentarze

  1. Świetne rozwiązanie z zabudowaniem wnęki w łazience,od razu wyglada na bardziej uporządkowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna przemiana i jak widać faktycznie można zrobić ładne mieszkanie nawet jak jest ono dość małe. Ja jestem zdania, ze odkąd kupiłam również nowe mieszkanie od https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html to teraz myślę tylko o tym, aby je cały czas urządzać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem tego jak fajnie można zmienić nasze mieszkanie. Należy również pamiętać o tym, że ważne jest ubezpieczenie nieruchomości. Ja zazwyczaj takie ubezpieczenie biorę od https://cuk.pl/ubezpieczenia/nieruchomosci i jestem przekonana, że jest to bardzo fajne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach zmianę wyglądu mojej kawalerki i zamierzam skorzystać z podobnych inspiracji. Znajomy polecił mi też biuro projektowe https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje . Proponują pomysłowe rozwiązania i udostępniają program online do projektowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda wszystko wygląda bardzo ładnie i ja również jestem przekonana, że u mnie cyklinowanie podłogi przyniesie bardzo wiele zmian. Zleciłam wykonanie tych czynności firmie https://cyklinowaniewarszawa.pl/ i wiem, że wszystkie prace zostaną wykonane profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  10. Drewniane podłogi to doskonały wybór dla osób, które cenią sobie naturalne i ekologiczne materiały. Na stronie https://artcorestudio.pl/podlogi-drewniane znajdziesz wiele rodzajów drewna do wyboru oraz profesjonalne doradztwo przy wyborze podłogi idealnej dla Twojego domu czy mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że najlepiej kupić nowe mieszkanie od dewelopera. Ciekawą opcją mogą być na przykład mieszkania w Lublinie. To bardzo interesujące miasto.

    OdpowiedzUsuń
  12. ekspertyza budowlana15 lutego 2024 14:07

    Zadbaj też o wszystkie techniczne aspekty wykończenia mieszkania. Możesz poprosić też rzeczoznawcę o wykonanie badań wilgoci, termowizji czy też wentylacji. Tutaj znajdziesz namiary na rzeczoznawcę budowlanego: https://www.stawiarski.com.pl/ekspertyza-budowlana-katowice/ .

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram