Metamorfoza. Kawalerka 33m2. Projektowanie od kuchni.

11:17


Jakiś czas temu zadzwonił do mnie pan Mateusz z Kalisza. Chciał zmienić coś w swoim małym mieszkaniu, ponieważ jak to ujął :) wygląda jak nie dokończone. Poprosiłam o zdjęcia, o rysunek z wymiarami pomieszczeń i faktycznie, można było odnieść wrażenie, że jest nie urządzona. Oczywiście już moja w tym głowa, by powstał fajny projekt na wnętrze i żeby wybadać inwestora, co lubi a czego nie. W końcu to własnie on powinien czuć się w tym wnętrzu jak najlepiej. 

Przed każdym rozpoczynającym się projektem, robię "wywiad" ze zleceniodawcą, który zdradza mi co lubi, jakie jest jego hobby, etc. Czasem zdarza się, że ktoś już przychodzi z konkretnym pomysłem ale nie wie, jak to posklejać, połączyć ze sobą. Zdarza się również, że brakuje pomysłu na wnętrze. Ma być po prostu fajnie ;)

Kawalerka ma 33 metry kwadratowe i pełni funkcję salonu, biura oraz sypialni. Wszystko to łączy malutka kuchnia. Jak widać ze zdjęć poniżej, mieszkanie było już wyposażone w szafę, panele, kuchnie oraz ma częściowo wyposażoną łazienkę. Musiałam znaleźć sposób, by wszystko to, co jest ładnie spiąć z nowymi rzeczami, a przy tym, by faktycznie mieszkanie zostało zaprojektowane ergonomiczne. 

Pierwsza wersja wnętrza, które zaproponowałam została delikatnie zmieniona przez inwestora, ale to była kosmetyka :) 

Stolik miał być zdecydowanie większy, zamiast naklejki z mapą, naklejka z konkretnym napisem, tv miał być zawieszony na ścianie, zamiast miękkich paneli fluffo - ramki na zdjęcia :)
Szafka pod TV ma być na wymiar z 3 szufladami.

Złoty klient :) To były wszystkie zmiany jakie wprowadziłam w propozycji nr. 2
Łazienka dostała akceptację od razu. Tam nic nie zmienialiśmy :)

Zatem zobaczcie, jak to wszystko wyglądało przed i jaka jest moja propozycja na 33 m 2. 
Pozostałe projekty możecie zobaczyć na www.whiteinteriordesign.pl 
A jeśli macie ochotę na takie metamorfozy lub nie macie pomysłu na wnętrze napiszcie na hello@whiteinteriordesign.pl lub zadzwońcie do mnie (kontakt na www.whiteinteriordesign.pl) 

Materiały użyte w projekcie:
1. miękkie panele fluffo 
2. stolik kawowy 9DESIGN
3. krzesło biurko - CustomForm 
4. lampa stojąca oraz nad wyspą - HEKTAR ikea.pl 
5. wieszak "Ciasne ale własne" - decolicious.pl 

Miłego dzionka 
Martyna




























You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetne rozwiązanie z zabudowaniem wnęki w łazience,od razu wyglada na bardziej uporządkowana

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram