Historia pewnego dywanu, czyli zakupy z Westwing.pl.

12:06

Cześć!
Mam dla Was obiecany post o nowym nabytku w swoim M.
Oj długo trwało poszukiwanie idealnego dywanu do naszego salonu.
Tyle wzorów, kolorów, że głowa mała...
Mimo, że od przeprowadzki do naszego M minęły już 4 lata, to w prawie gotowym salonie brakowało kilku detali,w tym między innymi dywanu!
Osobiście bardzo lubię, gdy pod nogami jest mięciutko i przytulnie ...a dywan takie funkcje właśnie spełnia ☺
Od pewnego czasu zaczęły inspirować mnie wzory marokańskie i tak też moje poszukiwania zbiegły się z kampanią Westwing.pl.
Śledziłam ich stronę stronę od dawna, ale nigdy nie miałam okazji zamawiać...
Miałam pewne obawy...Bo to trochę jak kupowanie "kota w worku"...
Nie mogłam dotknąć i ocenić jakości splotu, miękkości i koloru na żywo wybranego modelu!
Na zdjęciach dywan z ukochanym marokańskim wzorem prezentował się obłędnie ☺
Tak więc zaryzykowałam!
To był strzał w 10!





Dywan ma kolor szarości i kości słoniowej, jest w 100% wełniany, przyjemny w dotyku i świetnie komponuje się z skandynawskim stylem salonu! Przy bieli, czerni i betonie ocieplonej nutką czerwieni jego wzór jest idealnym dopełnieniem całości!
Uwielbiam go ❤
Polecam Wam śledźcie kampanie na Westwing.pl. 
Są tam naprawdę świetne produkty w dobrych cenach! Nasz dywan dostaliśmy o połowę taniej☺

 Dobrego popołudnia,  ja uciekam świętować 😉
Michalina!

Na zdjeciach produkty:
 Pled: kapibara / z wełny merynosa Twist a twill (obecnie w obniżonej cenie)

Stolik z palety: zrobiony przeze mnie i Pana T

Poduszki: House Shop Pb Home (wzór marokański), dekoria (białe, z tej samej tkaniny co zasłony w salonie- Cotton Panama), Home&You  (czerwone)

Zasłony: Kolekcja Blackout i Cotton Panama (Old White) / dekoria

Obrazy:  na zamówienie Martyna Rymowicz

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ja też kupiłam niby 100% wełny, a przyszedł 100% PP, ale po cenie za jaką go kupiłam się tego spodziewałam... Jest ładny i dobrze się go odkurza specjalną szczotką do odkurzania dywanów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No też miałam taką obawę, ze będzie 100 %PP czytając wpisy na forach ...u mnie udało się trafić dobrze i jest wełniany...a jak będzie z czyszczeniem okaże się w praniu. ..☺ Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie, źle się odkurzało go zwykłą szczotką, ale już tą do dywanów dobrze :) no ale Ty masz wełaniany dywan, więc może nie będziesz mieć problemów z jego dokurzaniem... Miłego dnia

      Usuń
  3. Piękny stoliczke. Bardzo ładne kolory!

    o nas

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram