Wypad w góry, wakacje i wspaniałe miejsca, czyli zapraszam do podróży po Białce.

11:42

Przez dłuższą chwilę nie było nas na blogu,
A to za sprawą wakacji moich i Martyny,

Choć wracam do Was z wielką energią i głową pełną pomysłów to miejsce, które odwiedziłam było jednym z najpiękniejszych, jakie dane mi było zobaczyć...I już mam ochotę tam wrócić, ale....
wszystko, co dobre szybko się kończy...
 
Nie uciekłam za granicę, ale w piękne, polskie góry Tatry Wysokie...
 
Chcę podzielić się z Wami miejscem godnym odwiedzenia, idealną bazą wypadową do zwiedzania gór i noclegiem w Willi Siumno, gdzie zostaliśmy cudownie ugoszczeni... 

Tym razem padło na Białkę Tatrzańską!

Mam dla Was mały skrót z miejsc, które zobaczyliśmy i zakochaliśmy się <3
 
Morskie Oko, Dolina Pięciu Stawów, Rusinowa Polana, Wodospad Siklawa.
 

 
Nie omieszkam podzielić się bazą noclegową w Willi Siumno.
 
Było rodzinnie, przytulnie i pięknie...Przemili właściciele...Idealne miejsce do wypadu w góry... 
 Szukaliśmy miejsca w typowo górskim klimacie i udało się! Miejsce,w  którym każdy drobny element to ciężka ręczna praca i architektoniczne dzieło, które z wielką przyjemnością Wam pokazuję, bo jest po prostu piękne i polecam, bo tam się wypoczywa! 
My już planujemy kolejny wypad do Białki, tym razem zimą, bo choć to 7 godz. jazdy to okolica przepiękna i stoki narciarskie pod nosem ;-)



Ściskam ;-)  MK

ź: www.siumno.pl,

 
 




You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piękne zdjęcia... Tatry są zachwycające, ale o tym trzeba się przekonać na własnej skórze. No i dzięki za polecenie willi, dodaję do ulubionych i mam nadzieję, że uda mi się znaleźć kilka dni wolnego i skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram