Wnętrze, w którym się zakochałam :)

09:34

Zakochałam się. 
Uwielbiam oryginalne przedmioty, ubrania i ...wnętrza. 
Właśnie znalazłam jedno z takich, które urzekło mnie prostotą, minimalizmem oraz oryginalnością. 

W 70% wnętrze pokrywa drewno, a to już jest coś co mnie przyciąga :) 
To, co dodatkowo przykuwa oko (oraz to, co lubię) to konsekwencja wzorów oraz materiałów. Zwróćcie uwagę na przejścia między pomieszczeniami - wszystkie mają ten sam kształt, co mnie strasznie urzekło. 

Wnętrze posiada antresole, jest to jedyne miejsce, gdzie wpada więcej światła, mimo małych okien w innych pomieszczeniach są one bardzo dobrze doświetlone. 

Ogólnie powiem jedno - mieszkałabym :)
















Autor: MGR
Źródło: bloglovin.com 

You Might Also Like

0 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram