New York, New York!

09:21

New York. Marzenie każdego europejczyka. Uważam, że nawet ktoś, kto jest zwolennikiem lasu i ciszy, skusiłby się na zwiedzenie tego miasta. Ma niezwykły magnetyzm, jest olbrzymie no i każdy z nas chciałby zobaczyć to, co pokazują nam w amerykańskich filmach :)

Ostatnio i mnie udzielił się ten klimat tak bardzo, że Nowy York znalazł się na mojej liście miejsc do zwiedzenia :)

Jakiś czas temu znalazłam na blogu wnętrzarskim zdjęcie oryginalnego Loftu. Wrzuciłam je na nasz fanpage i spotkał się z Waszym uznaniem :) Spodobał się, dlatego postanowiłam odszukać nieco więcej informacji na temat nowojorskiego wnętrza. 

Usytuowane jest naprzeciwko Central Park oraz słynnego Muzeum Historii Naturalnej. 


Ekstrawagancki loft, znajduje się w zabytkowym budynku, którego początki sięgają 1909 roku. Sam apartament jest ogromny ma 4200 metrów kwadratowych! (olaboga, aż się wierzyć nie chce) Pełen klasy i elegancji, wypełniony oryginalnymi przedmiotami, pełne sztuki, która warta jest aż 20 milionów dolarów i jest nieodzowną częścią wystroju tego wnętrza. 

To, co znajdziecie poniżej to tylko namiastka tego, co tak naprawdę skrywa ten apartament. 















Autor. MGR
Źródło: http://notapaperhouse.com/loft-in-new-york-or-vice-versa/

You Might Also Like

0 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram