Piękna tapeta w kuchni w roli głównej na skandynawskim tle.

13:10

Z nowym tygodniem, inspiracją stało się dla mnie jasne, przestronne mieszkanie w skandynawskim stylu z piękną czarną tapetą w kuchni. Przyznam się Wam, że to właśnie ta tapeta dodaje uroku i mnie szczególnie zachwyca.
Kuchnia piękna, biała, przestronna, z ogromną ilością schowków. Jadalnia obfituje w skromne, ale urokliwe meble. Dopełnieniem bieli jest nutka zieleni.
W dalszej części kolor zielony zastąpiono turkusem -  w sypialni w postaci tapety w poziome paski, w salonie pojawia się w dodatkach. To, co nie do końca do mnie przemawia, to zmiana koloru podłóg w jadalni i salonie. Zdecydowanie jestem za ciemną podłogą w całym wnętrzu. W sypialni znalazło się miejsce na tak popularną ostatnio drabinę. Skromne, z oszczędną liczbą mebli, ale przytulne.



















Autor: MK
Ź: planete-deco.fr

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Piękne wnętrze! Przede wszystkim w swoim unikatowym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też bardzo podoba się to wnętrze, a sama tapeta jest fenomenalna! Ja planuję zamówić fototapetę ze sklepy Fototapety24.net - mam już na oku kilka modeli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz bardzo modne są fototapety i sprawdzają się dosłownie w każdym wnętrzu - w salonie, kuchni, a także w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tapeta w kuchni to świetny pomysł :) Ja wybieram z tych https://tapety4u.pl/tapety-51-do-kuchni.html :) Posiadam u siebie w kuchni tapetę z motywem w kwiaty :)

    Bardzo fajny blog :) Będę zaglądać tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj to jest wiele opcji na to, aby niebanalnie zaaranżować swoje wnętrza. Ja jestem jednak zdania takiego, że w tym kierunku najlepiej byłoby zgłosić się do biura projektowego https://www.abrys.net . Oni znają się na wnętrzarskich trendach, dlatego was nie zawiodą.

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram