Butelkowa zieleń, grafit oraz granat

11:14

W tym sezonie na ścianach wnętrz królować bedą mocne kolory. To przede wszystkim granat, butelkowa zieleń czy ciemny grafit.
Aby tak urządzić swój pokoj trzeba mieć przede wszystkim pomysł na całość, ale tez nalezy wziać pod uwagę fakt czy będziemy dobrze czuli się w tak mocnych kolorach. 
Wiele osób boi sie takich ciemnych barw we wnętrzach, jednym z powodów jest obawa przed zbyt ciemnym pokojem. Oczywiście możemy zaakcentować mocną farbą tylko jedna ścianę np. W sypialni od strony zagłówka czy ścianę na, której chcemy stworzyć domową galerie zdjeć.

Jeżeli Wasze mieszkanie jest jasne - nie bójcie się takich kolorów. Z pewnością dodadzą pikanterii :)

Poniżej kilka inspiracji :)
Dobrego dnia
Martyna










zródło: pinterest.com




You Might Also Like

20 komentarze

  1. Zdecydowanie moje klimaty. Kocham granat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciemne ściany w odpowiednich proporcjach są wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta butelkowa zieleń przemawia do mnie coraz bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Butelkowa zieleń na ścianach bardzo mi się podoba. Lubię takie kolorystyczne akcenty w postaci jednej ściany pomalowanej na mocniejszy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiej firmy ta farba zielona bu telkowa zieleń?na przedostatnim zdjęciu?proszę o info 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory w mieszkaniu miałam wyłącznie jasne kolory ścian. Niedawno jednak postanowiłam zaszaleć i zastosowałam mocny odcień granatu na jednej ze ścian sypialni i muszę przyznać, że zmiana bardzo przypadła mi do gustu. W dodatku barwa ta świetnie współgra z łóżkiem i meblami oraz dodatkami. Faktycznie warto użyć intensywniejszych kolorów, klimat pomieszczenia jest zupełnie inny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna jest ta zieleń. Z jakiej firmy jest farba? Proszę o numer koloru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne i przyciągające wzrok wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny jest ten pokój z oknem łukowym i takimi długimi białymi deskami na podłodze

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej przekonuje wykorzystanie butelkowej zieleni we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kolory są modne obecnie.

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram