Szukajcie a znajdziecie :)

13:55

Z góry przepraszam Was za moją nieobecność na blogu, ale w moim życiu pojawiła się pewna malutka istotka, która sprawiła, że zapomniałam o  Bożym świecie ;)
Czasu wystarcza mi na projektowanie, niestety już na "wysmażenie" jakiegoś fajnego posta nie...ale, ale dziś postanowiłam się spiąć. Kończę projekt pewnej sypialni, o której też postaram się napisać na blogu, więc pomiędzy karmieniem oraz zabawą z moją córą chce podzielić się z Wami pewnym odkryciem. 

Długo szukałam osłon na grzejniki. Rozważałam kilka firm oraz ceny. 

Znalazłam :)
Firma Your Luxury oferuje osłony, których szukam od dłuższego czasu:) Wiadomo, że są to elementy wyposażenia domu, na które nigdy nie ma funduszy, dlatego zabrałam się za ich szukanie po 3 latach od zamieszkania w moim domu. 

Co mi się w nich podoba? Przede wszystkim prostota oraz możliwość samodzielnej wyceny i zamówienia online. Your Luxury na swojej stronie posiada konfigurator za pomocą którego wycenicie i odpowiednio dobierzecie osłonę grzejnika.
Wkrótce złoże zamówienie i z pewnością podzielę się z wami efektami ;)
Zapraszam Was na stronę http://www.yourluxury.pl/ 

Tymczasem życzę Wam miłego, słonecznego dnia :)
Martyna





You Might Also Like

5 komentarze

  1. oj tak , świetny pomysł, designerskie grzejniki są niesamowicie drogie, a takie osłonki dają również świtne efekty i są tańsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to reklama tylko. Napisz jak juz będziesz miała u siebie ale recenzje a nie taki spam

    OdpowiedzUsuń
  3. chetnie reklamujemy rzeczy ktore nam sie podobają ;) w tym przypadku niestety z przykrością musze stwierdzić ze nic nas nie wiąże z producentem. A szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps. Oczywiście jak zakupie osłonę to napisze prawdę i tylko prawdę :) bez migdalenia się i mam nadzieje ze to bedą same zalety ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram