Świetny polski design od Love Poland Design

10:59

Mam dla Was przedświateczną propozycje prezentów od polskiej marki Love Poland Design


Dziewczyny Magda i Agata to siostry i rodowite Warszawianki. Stworzyły zespół Love Poland Design, który nawiązuje do przepięknych polskich zakątków i "epoki" PRLu z przymrużeniem oka. 

Oferta sklepu jest bogata i na każdą kieszeń, co jest szczególnie ważne przed świętami, kiedy to prezentów jest mnóstwo do kupienia.

Wszystkie projekty są od początku tworzone przez dziewczyny. Grafiki rysowane ręcznie sprawiają że mają wyjątkowy ilustratorski dźwięk.

Do wyboru mamy magnesy, plakaty, lusterka,  papiery ozdobne, przypinki, zakładki, kartki i wiele innych☺

Mnie szczególnie przypadły do gustu plakaty w różnych wielkościach i pocztówki z różnych zakątków Polski. Mam do nich ogromny  sentyment ☺ Poza tym plakaty mogłabym gromadzić w niezliczonej ilości, aż moje M ich w końcu nie pomieści 🙈

Wybrałam dla Was najciekawsze moim zdaniem idealne pomysły na prezenty, dla tych którzy są przywiązani do wszystkiego co polskie. Są plakaty, magnesy, kolorowe skarpety i pocztówki.

Mi bliski jest Poznań ☺ i koziołki..☺
Spójrzcie sami jakie  kolorowe i pełne pozytywnej energii ☺








Zachęcam Wam do odwiedzenia strony Love Poland Design! Czeka tam na Was o wiele więcej ☺

Dodatkowo mam dla miłą niespodziankę: 20% zniżki na zakupy w Love Poland Design na hasło: WHITEINTERIORDESIGN! 

Macie już swoje typy?! 😉
Dobrego dnia! 
Michalina 

You Might Also Like

6 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram