Mieszkanie w skandynawskiej odsłonie z przytulnym salonem.

20:25

Kochani wieczór nas zastał...Dzień był intensywny, pracowity i zabiegany...Teraz przyszła chwila na zapowiedziany post z cudnym mieszkaniem...

Uwielbiam ten klimat!
 Tym razem zacznę prezentację od przedpokoju. Mamy tu półokrągłą konsolę na pięknych stylizowanych nogach i drewnianą komodę. Świetnie wkomponowuje się w salon.





W salonie dominuje biel, przełamana różnymi fakturami dodatków. Ciemny, praktyczny dywan i biała wygodna sofa to serce salonu. Choć kolor sofy przy dziecięcych barażach to odważne rozwiązanie i myślę, że każdy rodzić przyzna mi rację.

Wielkim plusem salonu jest doświetlenie światłem  naturalnym. Wspaniałe duże przeszklenia i otwarcie salonu na taras.





Kuchnia w tradycyjnej skandynawskiej stylistyce, otwarta częściowo na salon ma w sobie nutkę nowoczesności w postaci krzeseł R.CH. Eames.

W sypialni znalazło się miejsce na biurko z cyklu DIY, gdzie wykorzystano kozły IKEA. Całość wygląda zgrabnie i subtelnie, dzięki przełamaniu bieli wzorzystą tapetą.



Jak Wam się podoba Skandynawia w tym wydaniu? ;-)

Dobrego wieczoru! 

<3

Autor: MK

ź: planete-deco.fr

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Przepiękna aranżacja, bardzo trafia w mój gust :) Osobiście też chętnie urządzę przyszłe mieszkanie w podobnym stylu, mam już nawet upatrzone kilka pojedynczych elementów, które pojawią się na pewno - na przykład regały firmy http://nedcon.pl/. Wyglądają ciekawie i naprawdę solidnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że troszkę nie w moim guście, bym zamieszkał w takim wystroju na stałe, na pewno chciałbym mieć takie mieszkanie, jedno, do którego udawałbym się na miesiąc w roku. Ja akurat zamieszkałem na osiedlu, które zobaczycie tutaj: lokum-deweloper.pl/mieszkania/lokum-di-trevi/ i wprowadziłem do niego trochę stylu skandynawskiego więc mogę wykazać pewne podobieństwa.

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram