Znaleźli swój dom w bardzo nietypowym miejscu. Stworzyli bajeczne wnętrze.

14:41

Kochani przez myśl by mi nie przeszło, że pokażę Wam aranżację, tak nietypowego miejsca. 
Jestem oczarowana, wręcz zachwycona, bo to miejsce jest wyjątkowe. Przyznam, że spotkałam już wiele oryginalnych projektów, ale ten jest dla mnie strzałem w 10. 

Dobór kolorów i mojej ulubionej czerwieni na tle ciepłego drewna w kolorze orzecha amerykańskiego, surowego metalu, antresoli, z której wyłania się łazienka, a właściwie pokój kąpielowy, to jest połączenie kilku pomieszczeń w całkowicie odmiennych stylach.  Piękny i przestronny salon przemawia do mnie najbardziej, a sypialnia jest trochę mroczna...ale :) nie będę Was dłużej zanudzać!
Zobaczcie sami! 









A tymczasem miejsce, którego wnętrze jest tak bajeczne jest......




Szok i niedowierzanie...Lekka prowokacja!

Autor: MK
ź: www.planete-deco.fr


You Might Also Like

0 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram