Gdzie żółty, biel i drewno tworzą zgrabną całość.

11:57

Zastanawialiście się kiedyś, jak wyglądałoby Wasze wnętrze, gdyby zagościł w nim kolor żółty?
Ja wielokrotnie analizowałam możliwości tego koloru w moim ulubionym skandynawskim stylu.
I udało mi się znaleźć połączenie idealne.
Piękna przestrzeń otulona drewnem, bielą i subtelnym kolorem żółtym w dodatkach.
Ujmuje mnie szczególnie salon. Wyważona ilość dodatków: cudna witryna i jeszcze piękniejsza szara komoda, wspaniały stolik kawowy i mój ukochany Eames tworzą niebanalną całość. Lubię grafiki na ścianie. Mogę je umieszczać bez ograniczeń. A całość idealna do wypoczynku.

 

 Wędrując do sypialni spotkamy prostotę skandynawską! Jest mała i przytulna. Duże wygodne łóżko, grafiki, pościel z żółtym w tle i białą szafą jest dobrą bazą do wypoczynku. 



W pokoju dziecięcym jest pełna paleta barw tęczy, a mimo to żółta lampa i krzesełko zwracają moją szczególną uwagę. 
Duża ilość faktur i kolorów dobrze wpływa na rozwój emocjonalny naszych pociech.


Na koniec kuchnia! Jakże skromna i piękna.Jest ściana z farbą tablicową, deski na ścianie i drewniany blat na tle białych klasycznych szafek. Zaskakujące jest umieszczenie dywanu, który wyjątkowo ociepla wnętrze i przyznacie, że bardzo rzadko pojawia się w polskich kuchniach.







Autor: MK
Źródło:  http://www.planete-deco.fr/

You Might Also Like

1 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram