Zmiany, remonty, inspiracje....

09:30

Witajcie, 

To, co nas najbardziej inspiruje w życiu, to zmiany widoczne gołym okiem. Podobnie ma się sprawa w urządzaniu wnętrz. Każdy, nawet najmniejszy remont niesie za sobą odświeżenie mieszkania i nadanie mu innego charakteru. 
Dziś mam dla Was dom, który przeszedł metamorfozę. Zmianie uległy wszystkie pomieszczenia, stąd galeria będzie bogata i mam nadzieję, że również ciekawa! Zdecydowanie po zmianach dom jest jaśniejszy, bardziej przestronny i przytulny! W tradycyjnym stylu z nutką nowoczesności. 
Zapraszam!







































Dobrego dnia!
Autor: MK

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Co by nie mówić to faktycznie remonty są niezwykle ważne i ja jestem zdania, że także warto jest w ogóle wiedzieć komu takie czynności polecić. Muszę przyznać, że ja zdecydowałem się na współpracę z https://www.wawerbud.pl/prace-wykonczeniowe/ i teraz wiem, że był to właściwy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Remonty są ważne. Bardzo ładne zdjęcia z wykonaniem. Podobają mi się, zwłaszcza podłogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje, bardzo mi się podobają.

    panele podłogowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe inspiracje. Jestem pod wrażeniem.
    Panele drewniane

    OdpowiedzUsuń
  5. Co by nie mówić to całość jak dla mnie wygląda bardzo ładnie i muszę przyznać, że ja również lubię mieć świeże wnętrza. Jakiś czas temu sama kupowałam w sklepie https://artcorestudio.pl/ wiele ciekawych materiałów do wykończenia wnętrz.

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram