Świat belkami usłany, czyli piękne wnętrza z oryginalnymi sufitami.

18:26

Dzisiejszy post inspirowany jest moimi własnymi pomysłami na jedno z pomieszczeń mojego mieszkania.
Niby jestem zdecydowana, a jednak troszkę się waham. 
Mam projekt, wizję, a wyszukane inspiracje potwierdzają mój pomysł na salon.
Tak, o salonie mowa, choć jest prawie gotowy, to małe detale przydadzą się i jemu. 
Belki, bo o nich jest dzisiejszy post to wyjątkowy sposób, by odmienić swój sufit.


 Świetnie sprawdzą się w salonie, sypialni, przedpokoju czy nawet łazience. W kolorze bieli, czy naturalnym kolorze drewna - każdy sposób jest dozwolony. 
A dodatkowy plus to dopasowanie do większości stylów. 
Zazwyczaj kojarzą się ze stylem rustykalnymi, wiejskimi domkami na obrzeżach miast i wsi. 
Jednak kolejne aranżacje pokazują, że w nowoczesnym, surowym mieszkaniu idealnie sprawdzą się jako tzw. "ocieplacz" wnętrza.
Aneks z salonem poniżej jest cudowny, wszystkie elementy, kolory drewna i dodatki świetnie się ze sobą łączą. Mimo stonowanych barw wnętrze jest pogodne i przyciąga uwagę.





Poniżej oprócz belek w ciepłym kolorze jest piękna ściana wyłożona poziomymi zabejcowanymi deskami. A dzięki zastosowaniu belek w przedpokoju i kuchni, przestrzenie idealnie łączą się w całość.









Jest tyle wspaniałych pomysłów, że nie wiem na który się zdecydować.
Mam nadzieję, że i w moim M ten pomysł spisze się nieźle.

Czy Wam też podobają się takie aranżacje przestrzeni?

Trzymajcie się kochani!
Autor: MK
Ź: pinterest.com

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Belki są świetne :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze marzyły mi się wnętrza z elementami belek stropowych lub innych drewnianych akcentów. Widziałam wile różnych rozwiązań i muszę przyznać, ze te najbardziej przypadły mi do gustu. Ciekawe projekty prezentuje również ta firma https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje . Wsparcie architektów zawsze jest przydatne podczas aranżacji.

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram