Świąteczne stoły na początek!

21:10

Tak, dokładnie już..teraz..od dziś rozpoczynam dekoracyjne przygotowania do świąt!

Tegoroczne święta to wyjątkowy dla nas czas, bo pierwszy raz od kupna własnego M postanowiliśmy zorganizować święta u nas!

To cudowne uczucie, podniecenie, wynikające z możliwości zrobienia wszystkiego "po swojemu", "od serca", zgodnie z naszym (moim i męża) upodobaniem - bez spiny i towarzyszącego stresu (choć zapewne będzie, ale już innego rodzaju) i podróży w Wigilię, która towarzyszyła nam od 7 lat od jednych rodziców do drugich - męczące to było!

Ten rok będzie na miejscu, we własnym M i mam nadzieję, że w tym roku to u nas dopisze rodzina, przyjaciele i znajomi!

Mam pewną koncepcję na nasze M, na dekoracje, dodatki, menu świąteczne i prezenty! Poszukuję mimo to od dziś inspiracji, między innymi po to by Wam przekazać sugestie i pomysły, jak pięknie można udekorować swój kąt na święta!

Doszukałam się wspaniałych inspiracji świątecznych stołów- dziś właśnie o tym!

Dla każdej kobiety to ważna rzecz! Ma być piękny, łączyć wszystkich do niego zasiadających i oddawać klimat świąt! Pachnące gałązki świerku , świece, bombki w formie dekoracji, zastawa, sztućce, serwety to istotne elementy! Oczywiście w odpowiednim czasie i ja pokażę Wam nasz stół, tymczasem od dziś w kolejnych postach znajdziecie garść pomysłów na piękny świąteczny dom, prezenty i słów kilka o całej tej świątecznej bieganinie!
Obrazek


Obrazek

Obrazek

stół wigilijny2

stół wigilijny4

  stół wigilijny6

stół wigilijny7

 Na stołach jak co roku dominują kolory złota, czerwieni i zieleni, czy bieli i szarości! Każda z powyższych stylizacji jest piękna! Wybrałam te szczególnie mi bliskie i wyjątkowo świąteczne! I jestem wielkim zwolennikiem świec! Niezliczona ich ilość buduje niesamowity klimat! Wystarczy niewiele: gałązka świerku, świeca, może ulubiony świąteczny bibelot, np. figurka, by zbudować na swoim stole wigilijny nastrój!

Autor: MK

Źródło; pinterest.com

You Might Also Like

2 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram