Przesyłka od dekoria.pl

15:27





Ach jak to miło, jak coś zamawiamy online i dociera do nas wyczekiwane i zachwycająco- zadowalające, nieprawdaż?!

Też tak macie? Że mimo dokonanego zakupu, gdzieś w podświadomości tli się myśl, czy oby na pewno dojedzie w całości, w dobrym stanie, niezniszczone, albo jak w moim przypadku czy wymiary będą się zgadzać??

Szwalnia internetowa….Mówi Wam to coś? Korzystaliście kiedyś?

Ja też nigdy wcześniej nie korzystałam, a mimo to zauroczyła mnie oferta od dekoria.pl
Obrazek



I postanowiłam skorzystać, zaryzykować….

Już są, już dojechały, całe i w odpowiednim rozmiarze zamówione zasłony! Cały czas nie mogę się na nie napatrzeć! A salon, w którym znalazły swoje miejsce wygląda przepięknie! I już wiem, to będą najpiękniejsze święta, jakie tylko mogłam sobie wymarzyć….W pięknym mieszkaniu, ze wspaniałą rodziną i przyjaciółmi!

Sklep internetowy dekoria.pl cenię za  możliwość wysłania do 10 bezpłatnych próbek.




Dzięki temu mogłam dopasować do wnętrza strukturę tkaniny i kolor, a że u mnie jest dużo bieli kombinowałam z odcieniami i wyszło super! Poza tym szukałam grubej tkaniny.

Poza tym możliwość uszycia na wymiar wraz z ceną za wybrany produkt widoczną od razu, szeroki wybór tkanin, bardzo fachowa i miła obsługa, szybka realizacja i produkt końcowy, który w 100% spełnia moje oczekiwania. I to nie był mój ostatni zakup w tej szwalni!!

Zamówiłam dwa rodzaje zasłon na przelotkach (potocznie kółka) z kolekcji BLACKOUT ( w kolorze czarnym)- jest zaciemniająca, a przy tym bardzo elegancka i z kolekcji COTTON PANAMA – tkanina tapicerska (kolor old white- coś pomiędzy bielą a ecru, piękny kolor).
5

1

Obrazek

I dekoria.pl bardzo mile nas zaskoczyła…do zamówienia dodała dwie poszewki na poduszki w rozmiarze 45×45 w tkaninie COTTON PANAMA! Dziękujemy bardzo!
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Cóż więcej mogę dodać??? Polecam bardzo szwalnię internetową dekoria.pl

Mam nadzieję, że Wasze zakupy internetowe są równie udane, tym bardziej że święta tuż tuż, więc może warto sprawić sobie drobiazg do domu?!

Autor: MK

Źródło: http://dekoria.pl, foto White Interior Design

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja również bardzo lubię otrzymywać przesyłki i tym bardziej jeśli jeszcze coś zamówiłam. Jestem zdania, że bardzo fajnie o tych kwestiach napisano w https://www.sendit.pl/blog/planowany-i-gwarantowany-termin-dostarczenia-przesylki-roznice i same przesyłki ogólnie przychodzą na czas.

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram