Loft z zimą za oknem

20:03

Niestety znów zawitała do nas zima. Patrząc przez okno nie napawa mnie to radością. Aby umilić sobie niedzielne popołudnie, rozpaliłam w kominku i postanowiłam upiec ciasto czekoladowe. Mmm...o niebo lepiej...

Poszukując inspiracji do dzisiejszego wpisu trafiłam na bardzo ciekawy dom, w którym z chęcią bym się schowała w takie mroźne dni.
"Heinz Julen" to bardzo luksusowy dom apartamentowy położony w Szwajcarii, w górnej części miejscowości Zermatt. Kompozycja stali, kamienia, drewna oraz tafli szkła doskonale współgra ze światłem, które wypełnia przestrzeń apartamentu.

W takich pomieszczeniach, można beztrosko spędzać zimowe dni i noce.

heinz-julen-loft-in-zermatt-switzerland-01

heinz-julen-loft-in-zermatt-switzerland-02


heinz-julen-loft-in-zermatt-switzerland-05

heinz-julen-loft-in-zermatt-switzerland-06

heinz-julen-loft-in-zermatt-switzerland-07

heinz-julen-loft-in-zermatt-switzerland-14

Autor: MGR

You Might Also Like

0 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram