Odkryta instalacja, cegła, oryginalna zabudowa czyli wszystko co loft powinien zawierać.

12:30

Projekt Studia PROforma urzekł mnie do reszty.
 Loftowe klimaty są mi bardzo bliskie.
To moskiewskie mieszkanie bogate jest w oryginalne dodatki.
Mieszają się w nim moje ulubione kolory: czerń, biel, szarości i czerwień.
To co jeszcze bardziej do mnie przemawia to betonowy sufit, surowe żarówki na kablach, cegła, odsłonięta instalacja, która przez wiele osób jest skutecznie ukrywana - tutaj gra pierwsze skrzypce.

Oryginalności wnętrzu nadaje zabudowa tv - wykonaniem przypominająca połączenie rur i rurek. 

Mimo iż wnętrze męskie biorę je w całości. Moje kolory, moje materiały, moje dodatki. 









Jeszcze więcej niespodzianek kryje się na piętrze. Wprowadzono turkus na ścianie. Beton połączono z cegłą. Jest surowo i przestronnie. Zastosowano rozwiązanie łączące sypialnię z łazienką tworząc pokój kąpielowy. Całość aranżacji podbijają designerska wanna i umywalki.





Autor: MK
Ź: http://proformadesign.ru

You Might Also Like

1 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram