Małe mieszkania w bloku

05:00

Mieszkam w Polsce i wiem, jakie są mieszkaniowe realia :) Zazwyczaj posiadamy małe mieszkania w bloku i naszym głównym zmartwieniem już na starcie jest to, w jaki sposób możemy urządzić niewielką przestrzeń. 

Kilka razy spotkałam się z tym, że w nawet najmniejszej przestrzeni mieszkalnej, każdy chce mieć kąt do leżenia przed TV czy miejsce, by wygodnie zjeść. Nic w tym dziwnego :)

Jak to wygląda? A no w praktyce tak, że wchodząc do pustego, świeżutkiego mieszkania jedni mają już wizję, co i jak, a inni zaczynają kombinować, jak zmieścić stół kosztem dużej, wygodnej kanapy. 

Kochani, w małych mieszkaniach liczy się przede wszystkim pomysł, wyobraźnia przestrzenna, niestety bez tego ani rusz. Musimy pamiętać o kilku żelaznych zasadach: jasne kolory - ewentualnie akcentujemy ciemnymi kolorami, błyszczące powierzchnie, jasne zasłony (odbijają pięknie światło), musi być ciąg komunikacyjny np. między kuchnią, a salonem - nie można tego zaburzać :), dobrze rozplanowane oświetlenie.

No, ale żeby nie było tak źle mam dla Was kilka inspiracji małych mieszkań :)

Może Was natchnę ;)

Miłego - Martyna
















Ź: dobrzemieszkaj.pl

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Mieszkanie ładne, widac, że masz dosyć przestrzeni aby je ładnie urzadzić. Ja niestety takiego luksusu nie miałem, dlatego postanowiłem kupić nowe mieszkanie we Wrocławiu na kredyt. Dużo większa przestrzeń i wygoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś naprawdę wspaniałe zdjęcia, rzeczywiście można się zainspirować. Ale też ważne są dodatki, jak np. obrazy które dodatkowo dopełnią nasze wnętrza. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, zdecydowana większość mieszkań w bloku jest niewielkich rozmiarów... Ja, jestem na etapie remontowania swojego. Rozglądam się aktualnie za porządnym domofonem. Chciałabym zamówić go w tym miejscu: https://interblue.pl/dzwonki-i-domofony,c,108/ - na wybór którego się zdecydować?

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie budowane mieszkania niestety są niewielkich rozmiarów....

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością aranżacja małego mieszkania wymaga trochę więcej inwencji twórczej, ale jak najbardziej da się to zrobić. Co nawet widać na wyżej przedstawionych propozycjach. Zdecydowanie takie mieszkania są bardziej przytulne, mają swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo konkretnie napisane. Super artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami mówi się, że ciasne ale własne i myślę, że to jest bardzo trafiona dewiza. Ja także jestem posiadaczką nowego mieszkania i jestem zdania, że wybrałam najlepiej jak mogłam. Kupiłam mieszkanie od dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/ który w końcu buduje bardzo dobrze i w świetnych lokalizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat jeśli chodzi o same mieszkanie w bloku to ja jestem zdania, że fajnie jest je mieć. Ja natomiast musiałam w bardzo krótkim czasie sprzedać moje mieszkanie w Warszawie. Od razu bezpłatną wycenę uzyskałam w https://skup-mieszkan.nieruchomosci.pl/bezplatna-wycena-mieszkan-warszawa/ i od razu dostałam niezobowiązującą ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Małe mieszkanie jest najczęściej bardzo nieustawne. Ja chciałam w swoim zmieścić meble, które się do niego po prostu nie nadają. Chyba łatwiej mi będzie jak zasugeruję się projektem online https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/mieszkania . Zawsze można uzyskać różne wskazówki od architekta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet małe mieszkanie można wyglądać na o wiele większe jak się dobrze zaplanuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wpis! Świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  14. W małym mieszkaniu idealnie sprawdzi się minimalizm. Odpowiednia kolorystyka także uczyni cuda. Optycznie powiększy je także jasna podłoga oraz lustra. W tym zakresie mamy wiele różnych rozwiązań. Albo sami zdamy się na siebie, albo skorzystamy z projektowania online https://projektowanie-wnetrz-online.pl/ , które udostępniają nam architekci wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pracując nad moim nowym domem, szukałem profesjonalnego biura projektowego. Trafiłem na https://zarzycki-konstrukcje.pl/ i jestem niezwykle zadowolony z ich usług. Projekt został dostosowany do moich potrzeb, a cały zespół okazał się być bardzo pomocny w każdym etapie prac. Zdecydowanie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy zdecydowaliśmy się na pełny remont naszego mieszkania, wybraliśmy firmę, którą znaleźliśmy na https://www.remonty.w.poznaniu.pl/. Ich profesjonalne podejście, od pierwszego spotkania po finalne oddanie projektu, było imponujące. Zespół wykazał się nie tylko doskonałymi umiejętnościami technicznymi, ale także wspaniałym wyczuciem estetycznym. Praca została wykonana na czas, a efekt końcowy przekroczył nasze oczekiwania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyboru tej firmy i polecamy ją każdemu, kto szuka solidnych i kreatywnych usług remontowych.

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram