Cegła i antresola cieszą oko...czyli świetna aranżacja wnętrza...

10:19

Witajcie, 

Wiele spraw nałożyło sie na siebie w ostatnim czasie i stąd też publikacja zaplanowanego  posta też przeciągnęła się...

Ale już jestem pełna energii i gotowa do działania...

Uwielbiam cegłę stąd  takie mieszkanko mam dla Was! 

Urocze, przytulne i pięknie urządzone.

Są pastele,biel na wysoki połysk, przepiękna ogromna  antresola otulona cegłą. ..Zakochałam się w schodach...metalowe...surowe... Wszystko piękne i spójne. .. I zapomniałabym o lampach...industrialne ...czyli takie jak lubię najbardziej!
 Swoje lampy do kuchni już mam wybrane...Kuszą przepiekną kolorystyką...stąd nie zdecydowałam jeszcze, który zagości w mojej kuchni! Ulubione od HK Living❤








You Might Also Like

1 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram