Czerń i biel

10:12


Uwielbiam tego typu wnętrza. Nic na to nie poradzę :) Zdaje sobie sprawę, że jest wiele styli wnętrzarskich i wszystko jest kwestią gustu, ale ten apartament ma swój styl i co najlepsze jest spersonalizowany. Świadczą o tym dwie rzeczy -  grafiki na ścianach, które prywatnie uwielbiam oraz czarna podłoga - wygląda tutaj cudownie. Myślę, że nie każdy miałby w sobie tyle odwagi by zdecydować się na taki krok. U siebie w domu mam jedną czarną ścianę, aczkolwiek z tym nie miałam wątpliwości czy będzie dobrze czy źle to wyglądało :) Moja wyobraźnia jest na tyle ogarnięta, że niektóre rzeczy potrafię sobie wyobrazić bez specjalnie przygotowanych wizualizacji, niemniej jednak wiadomo - nie zawsze tak się da. Czarna podłoga przed pomalowaniem z pewnością najpierw zostałaby zaprojektowana :D
Anyway - mieszkanie posiada wiele oryginalnych przedmiotów, chociażby sam stolik kawowy. Naturalne drewno to moja kolejna słabość. Pewnie nie wszyscy dobrze czują się w takim zestawie kolorystycznym, ale ma to swój urok. Ja od siebie pewnie dorzuciłabym więcej drewna do tych pomieszczeń, ale całość tutaj ładnie się komponuje ;)

Zobaczcie sami, miłego dnia - Martyna








Ź: bloglovin.com

You Might Also Like

0 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram