Zapraszamy do świata Ditte.

14:43

Witajcie,

W ostatnim poście nieco poruszyła temat trendów roku 2014.

Dziś kontynuuje temat, a właściwie dodaje do utworzonego wpisu coś, co będzie "must have" tego roku. Fototapety, bo o nich mowa urzekają nas kształtem, formą  i niebanalnym podejściem.
Coś, co kojarzy się nam z prl-owską zaszłością nabiera dziś nowego wymiaru. I ten wymiar dziś Wam przedstawię!
Wpadł mi do głowy pomysł, by w przyszłym pokoju malucha zafundować sobie takie cudeńko, więc rozpoczęłam poszukiwania oryginalnych wzorów.
I tak dotarłam do holenderskiej firmy Studio Ditte, która na dzień dobry wita nas niezwykłymi wzorami. Ja już wybrałam swój "must have". A jeśli dodam, że każdy znajdzie tu coś dla siebie to od razu robi się radośniej.

Lubicie styl vintage, a może bardziej retro czy skandinavian design? Do wyboru macie porcelanowe talerze, surowe deski czy inspirowane naturą karmniki i budki dla ptaków.

Spójrzcie sami, czyż nie cudowne...



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tapety są piękną ozdobą naszych mieszkań, a te choćby na fragmencie ściany mogą całkowicie odmienić przestrzeń. Do mnie przemawiają w 100%. A jakie zrobiły na Was wrażenie?

Zapraszam do dyskusji.

Autor: MK

Źródło: studioditte.nl

You Might Also Like

0 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram