Inspirujące miejsce w sieci!

12:17

Muszę się z Wami podzielić nowinką, jakie niedawno odkryłam!

To, że jestem wielką fanką skandynawskich inspiracji to już chyba wiecie!

Idąc dalej tym tropem, szukając prostych i fajnych dodatków do własnego M natrafiłam na bardzo fajny sklep internetowy decorOlka.pl. Sklep wnętrzarski z ogromną masą skandynawskich dodatków.

Znajdziecie tu wszystko domu i ogrodu- od kuchni, przez łazienkę i pozostałe pomieszczenia.
Świeczniki, lampy, tace, pudełka i wiele innych w prostych wzorach bardzo przyciągają.

Mnie zauroczyły szczególnie:

- donice z gwiazdami dostępne w dwóch rozmiarach,
- tace, idealne do salonu na stolik kawowy,
- plakaty do pokoju dziecięcego i nie tylko o zabawnej formie,
- wspaniała pościel,
- puszki na kuchenne przyprawy,
Obrazek



Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek


Obrazek

W sklepie każdy znajdzie coś dla siebie. Strony są przejrzyste i łatwe w wyszukiwaniu produktów! Ja swoje "must have" już wybrałam!

Trzymajcie się ciepło! Dajcie znać czy i Wam sklep przypadł do gustu i które produkty Was najbardziej urzekają.


Autor: MK

Źródło: decorolka.pl

You Might Also Like

1 komentarze

  1. mega fajne produkty no i cena przystępna :) na +

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram