Pokoiki dla niemowlaków, czyli kreacja kształtu i koloru w jednym.

12:59

Pozostajemy dziś w tematyce pokoi dla naszych ukochanych maluszków!

Obserwując rodziców z otaczającego mnie środowiska zauważyłam, że  najczęściej dopiero w wieku przedszkolnym rodzice myślą o "zaaranżowaniu" pokoju dla swojej pociechy. Przedszkolak, starszak, uczeń to jak najbardziej, ale pomija się nasze ukochane niemowlaki, pozostawiając je przez bardzo długi czas w rodzicielskiej sypialni. Moje poglądy są  znacznie odmienne w tej kwestii, ale nie będę ich tutaj wygłaszać. ;)

W sumie w wielu przypadkach nie ma możliwości, by od najmłodszych lat stworzyć odpowiedni kąt dla rozwoju naszego malucha, a przyczyny tego bywają różnorakie. Jestem ostatnio na czasie w temacie niemowlęcym, gdyż za chwilę na świat przyjdzie pierwszy dzidziuś mojej siostry, a ja zostanę dumną ciocią!

Myślę, że jej i innym młodym mamom i tatusiom podeślę tym samym ciekawe pomysły na pokoik dla niemowlaka.

Pomysłów jest co nie miara. Ja zdecydowanie nie lubię różu w dziewczęcych pokojach i w ogóle generalizowania - to jest dla chłopca, a to dla dziewczynki!

Przedstawię Wam pokoje w stylu vintage, skandynawskim, z bardzo kontrastowymi wzorami połączonymi ze sobą...

To co połączyło całą galerię, którą stworzyłam to piękne wzory na ścianach, którą można wykonać z pomocą gotowych naklejek na ściany, albo z pomocą artysty- plastyka.

Image


Image

Image

Mnie szczególnie urzekła czarna ściana z brzózkami! Jasne i stosowane barwy są najczęściej wybierane dla pokoi maluchów, ale odważne wzory i kolory to również udana alternatywa i dla odważnych. Dla mnie jak najbardziej na tak!

Image

Image

Image

Image

Image

Bardzo dobrze w pokojach niemowlaków spisują się pastelowe barwy- wyciszają wnętrze i nadają mu subtelności i lekkości. Oczywiście z mebelkami nie poszalejemy bo zestaw obowiązkowy do łóżeczko, komoda, przewijak, fotel bujak i masa zabawek, półki na książki i zabawki.

Image

Image

Image

Image

Image

Biało czarne wnętrze to bardzo odważna kompozycja, jak na pokoik dla maluszka. Jak zgodnie twierdzą specjaliści w pokoju malucha powinno znaleźć się dużo różnych kształtów i form  oraz bogactwo kolorystyczne, bo to stymuluje rozwój naszego maleństwa. A poniżej typowo skandynawski pokoik niemowlaka, z prostą formą mebli, oszczędną formą aranżacji.

Image

Image

Image

Image

Image

Zapewne duży udział w wyglądzie pokoju dziecka ma gust i upodobania jego rodziców. Pokoje dla naszych pociech powinny być przede wszystkim wygodne i praktyczne w użytkowaniu, a warto zainwestować w dodatki, które pięknie ozdobią każde wnętrze.

Wszystkie pokoiki są śliczne, trudno mi wybrać jeden ulubiony, choć sympatia do bieli i szarości będzie miała istotne znaczenie w aranżacji przyszłego pokoju dla mojego maluszka!

Cudnego dnia kochani!

Autor: MK

Źródło: pinterest.com

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Cudowne! Też miałam przy wystroju głow pełną pomysłow, ale końcu udało mi się stworzyć mój wymarzony kącik :) Tutaj najbardziej podoba mi się koncepcja 4 zdjęcia, bardzo fajna..może kiedyś ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do naszego pokoiku ;)
    http://myhomeandmylove.blogspot.com/2013/05/pokoik-janka.html

    OdpowiedzUsuń

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram