Minimalistyczne kuchnie na dobry początek.

10:42

Witajcie!

Nowy Rok to nowe projekty, kolejne pomysły i propozycje - tym razem minimalistycznych kuchni.

Kuchnie to serca domów, spędza się w nich zdecydowanie najwięcej czasu, stąd ich zorganizowanie musi być przemyślane, a ich wygląd zgodny z oczekiwaniami.

Poniższe aranżacje urzekły mnie swą prostotą i nutką wyrafinowania. Wybrałam kilka wyjątkowych. Minimalistyczne i bardzo przytulne kuchnie rozpoczynają cykl postów w 2014. Popularne laminaty, kamień, drewno, mdf i cegła przewijają się w wielu propozycjach. Moja propozycja kolorystyczna na ten rok to biel i szarość w różnych modyfikacjach. Nadal mam słabość do cegły - i wydaje mi się, że to już jest materiał uniwersalny, który na dobre zagościł w aranżacjach wnętrz.

Ciężko mi wybrać wyróżniający się element wybranych kuchni, ale wystarczy drewniany sufit i kuchnia nabiera innego charakteru. Obserwujemy, że inwestorzy coraz odważniej sięgają po żywiczne podłogi, bardzo trwałe, ale i kosztowne - o nich jeszcze napiszemy kilka słów. Przy dużym metrażu, hitem jest czarna kuchnia, a szczególnie w połączeniu z drewnem. Poniżej pięknie się komponuje z owalną wyspą, wykonaną w ciepłym kolorze drewna. Na dziś to wszystko!

 Dobrego dnia!

Image

Image



Image

Image

Image


Autor: MK

Źródło: pinterest.com

You Might Also Like

1 komentarze

Znajdź nas na Facebook'u

Instagram